ساخت یک ساختمان خدمات صلح و هماهنگی ادیان را در شهر جایاپورا کشور اندونزی


ساخت یک ساختمان خدمات صلح و هماهنگی ادیان را در شهر جایاپورا کشور اندونزی

مراسم کلنگ زنی ساخت یک ساختمان خدمات صلح و هماهنگی ادیان را در شهر جایاپورا با حضور وزیر دین اندونزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فخرول رازی، وزیر دین اندونزی در بازدید از استان پاپوآ به سنگ گذاری برای ساخت یک ساختمان خدمات صلح و هماهنگی مذهبی و بنای یادبود منطقه یکپارچگی صلح و هماهنگی پیروان ادیان پرداخت. این فعالیت در دفتر وزارت دین وزارت شهر جایاپورا، پاوا انجام شد.

بنابه گزارش رایزنی فرهنگی کشورمان در اندونزی بنای یادبود منطقه یکپارچه در منطقه فرودگاه سِنتانی جایاپورا و ساختمان خدمات صلح و هماهنگی در مجاورت دفتر وزارت دین جایاپورا ساخته خواهد شد.

وزیر دین در مقابل شهردار جایاپورا و همچنین رهبران دینی و شخصیت های سنتی اذعان کرد که از حضور در میان جامعه پاپوا خوشحال است.

وی ادامه داد، برنامه "ما پاپوا را دوست داریم" توسط وزارت دین داریم. ما می خواهیم از طریق آموزش دینی و مؤسسات دینی، آموزش و پرورش در پاپوا و پاپوای غربی را پیشرفت دهیم.

در این برنامه 2020، وزارت دین بودجه ای 65 میلیارد روپیه ای را برای کمک به پیشرفت آموزش دینی و مؤسسات دینی در پاپوا و پاپوای غربی تهیه کرده است. ما با چیزی واقعی شروع کرده ایم و در آینده نیز ادامه خواهیم داد. از امروز، 253 دانشجوی پاپوایی را برای تحصیل در شش دانشگاه های مسیحی دولتی می فرستیم.

وزیر دین همچنین امیدوار است که سنگ گذاری و طرح ساخت ساختمان خدمات صلح و هماهنگی و بنای یادبود منطقه یکپارچگی در پاپوا فقط یک نماد نباشد. بنای یادبودی که بعدا ساخته خواهد شد، نمادی نیست، بلکه عامل هماهنگی دینی در پاپوا است. فقط با صلح و هماهنگی، اندونزی و پاپوا پیشرفت خواهند کرد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا