زمین لرزه بخش رویدر بندر خمیر هرمزگان خسارت خاصی نداشت


زمین لرزه بخش رویدر بندر خمیر هرمزگان خسارت خاصی نداشت

بندرعباس - ایرنا - براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان زمین لرزه چهار و 2 دهم ریشتری سه شنبه شب در بخش رویدر بندرخمیر خسارت خاصی نداشته است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز چهارشنبه به ایرنا اعلام کرد: تا کنون گزارشی نیز از بروز خسارت جانی و یا مالی به این اداره کل نرسیده است.

احمد غیبی خاطر نشان کرد: با این وجود اداره های دولتی امدادی و خدماتی در سطح شهرستان خمیر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز اقدام‌های لازم را در منطقه انجام دهند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم به ایرنا اظهار داشت: بخش رویدر دارای خانه هلال و داوطلبان فعالی بوده و زمین‌لرزه های اینچنین که شدت پایینی دارند را بررسی و به اداره شهرستان خمیر و اداره کل اُستان اعلام می‌کنند.

مختار سلحشور ادامه داد: این داوطلبان تا کنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت مالی و جانی به این اداره کل نداده‌اند و از سوی دیگر نیز ارزیابان گزارشی از بروز خسارت نداشته‌اند.

شب گذشته (یک مهر) زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۲ دهم ریشتر در ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه حوالی ۱۹ کیلومتری شهر رویدر در شهرستان بندر خمیر، ۴۱ کیلومتری بندر خمیر و ۵۲ کیلومتری شهر فین را لرزاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی