شمار جانباختگان کرونا در اردبیل به 624 نفر رسید


شمار جانباختگان کرونا در اردبیل به 624 نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اردبیل شمار جانباختگان این بیماری به 624 نفر رسیده است.


شهرام حبیب‌زاده یکم مهرماه در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد مرگ سه نفر از همشهریان در اثر ابتلا به این بیماری بودیم.
وی خاطرنشان کرد: در همین مدت 35 نفر نیز در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه امروز نیز تعداد بستری‌ها بر بهبود یافتگان پیشی گرفته است، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 29 نفر بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
حبیب‌زاده ادامه داد: در حال حاضر 55 نفر بیمار بدحل در بخش آی‌سی‌یو و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
وی افزود: تعداد بستری‌های موجود ما در وضعیت فعلی 247 نفر است که با احتساب فوتی‌های امروز رقم مرگ و میر در اردبیل از ابتدای شیوع کرونا به 624 نفر رسیده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر جدی گرفته شدن موازین بهداشتی از سوی شهروندان بیان کرد: اردبیل بار دیگر در وضعیت قرمز کرونا به سر می‌برد و امیدواریم مردم با درک شرایط موجود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.
حبیب‌زاده گفت: ما همچنان استفاده از ماسک را به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری می‌دانیم که ضروری است مردم و شهروندان نیز این موضوع را جدی گرفته و در قطع زنجیره ابتلا مسئولان و کادر درمان را یاری کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟