صعود یاران قدوس به دور چهارم جام اتحادیه فوتبال انگلیس


صعود یاران قدوس به دور چهارم جام اتحادیه فوتبال انگلیس

بانک ورزش - تیم فوتبال برنتفورد که به تازگی سامان قدوس بازیکن تیم ملی کشورمان را به خدمت گرفته است، موفق به کسب جواز صعود به دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه...

بانک ورزش - تیم فوتبال برنتفورد که به تازگی سامان قدوس بازیکن تیم ملی کشورمان را به خدمت گرفته است، موفق به کسب جواز صعود به دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.


به گزارش بانک ورزش، در نخستین شب از دیدارهای دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) سه بازی برگزار شد که در یکی از آنها تیم دسته اولی برنتفورد موفق شد میزبان لیگ برتری خود تیم وست‌برموویچ را در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

برنتفورد که به تازگی سامان قدوس بازیکن ایرانی سابق تیم فوتبال آمیای فرانسه را به خدمت گرفته است در جریان 90 دقیقه، بازی را به تساوی 2-2 کشاند و در ضربات پنالتی موفق شد میزبان خود را شکست دهد. نام قدوس در این بازی در فهرست بازیکنان برنتفورد قرار نداشت.

در دیگر بازی‌ها تیم دسته چهارمی نیوپورت کانتی میهمان دسته اولی‌اش تیم واتفورد را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وستهام هم در یک بازی خانگی موفق شد میهمان دسته سومی خود تیم هال‌سیتی را با نتیجه 5 بر یک در هم بکوبد.

در آخرین بازی امشب جام اتحادیه منچستریونایتد میهمان تیم دسته اولی لوتون است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج