درس بزرگ دفاع مقدس مشق وحدت و مقاومت بود


درس بزرگ دفاع مقدس مشق وحدت و مقاومت بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر لزوم وحدت و انجام کار درست برای مردم و کشور گفت : درس بزرگ دفاع مقدس ، مشق وحدت و مقاومت است .

فاطمه منصوری ۱ مهرماه در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان و در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر دستگاههای اجرایی با اشاره به آموزه‌های پرشمار دفاع مقدس، اظهار کرد: بزرگداشت و بازخوانی و یادآوری حماسه آفرینی دلیرمردان و شیر زنان میهن اسلامی بهانه‌ای برای تجدید پیمان با انسان‌های وارسته ای است که از جان گران مایه خود در راه حفظ و نشر ارزش‌های و دفاع از اسلام و کیان و امنیت سرزمین گذشتند تا رسالتشان را به نیکی به جای بیاورند.
وی با بیان اینکه رسالت دیروز رزمندگان امروز به ما رسیده و باید از آن پاسداری کنیم، افزود: ایمان، باور، اخلاص و تصمیم برای رهایی دنیا و تعلقاتش در راهی پر خطر و قرار دادن جان شیرین بر کف دست ، کار ساده‌ای نیست و به راحتی نمی‌توان از آن صحبت کرد لذا امروز تنها می‌توان از این ایثارگری‌ها درس گرفت و از مقام شامخ شهدا، تجلیل کرد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان در برابر خون شهدا رسالتی سنگین دارند، بیان کرد: کار برای مردم ادامه راه آنها است و از سوی دیگر زندگی و اعمال ما باید به گونه‌ای رقم بخورد که شایسته جانفشانی‌های عاشقانه مردان و زنان مبارز و آزاده کشورمان باشد تا در به ثمر نشستن رشد، بالندگی، توسعه و سرافرازی ایران اسلامی گام‌های بلندی برداریم.
منصوری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اساسی برای روشن شدن افکار جامعه پیام‌آوری زینب گونه خانواده‌ها نزدیکان و هم رزمان شهدا و بازخوانی روزهای دفاع مقدس و حال و هوای حاکم بر اذهان و تفکر رزمندگان است، گفت: این امر سبب احساس مسئولیت‌ بیشتر در جامعه خواهد شد و بدانیم که هر یک به چه میزانی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی تأثیر گذار هستیم.
وی با بیان اینکه رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، تاکید کرد: مشق و درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق وحدت و مقاومت محسوب می‌شود و چیزی که در هر برهه‌ای از تاریخ بیش از همیشه به آن نیازمندیم وحدت کلمه است لذا معتقد هستیم سهمگین‌ترین ضربه‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود.
در این ویزه برنامه از تعدادی از کارکنان ایثارگر دستگاهای اجرایی و استانداری با اهدا لوح تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟