ویدئو | جزییات آتش‌سوزی کارخانه لبنیات میهن


ویدئو | جزییات آتش‌سوزی کارخانه لبنیات میهن

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: حوالی ساعت 18 امروز سه شنبه اول مهر ماه انبار کارتن شهر لبنیات میهن طعمه حریق شد و همچنان این آتش سوزی ادامه دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا؛ مسعود مرسلپور افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه به دستور استاندار تهران شهرداری تهران و تمام شهرداری های غرب به اعزام تیم های تخصصی برای مهار آتش ملزم شدند. حدود ٨٠ دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه تیم های تخصیصی از ١٥ ایستگاه آتش نشانی تهران، شهریار و دیگر شهرهای تهران در محل حادثه حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

مرسلپور ادامه داد: این حادثه خسارت جانی در بر نداشته اما خسارت های مالی در بر دارد که بعد از اطفای آتش باید برآورد شود. انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از لحظات اولیه پای کار بود و علاوه بر مدیریت میدانی به تلاشگران بسیار روحیه دادند. با توجه به تلاش های گسترده ماموران آتش نشانی احتمالا آتش تا ٢ ساعت دیگر مهار می شود.

وی تاکید کرد: با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی و تیم های تخصصی از سرایت آتش به بخش های دیگر کارخانه جلوگیری به عمل آمد. اعلام علت دقیق وقوع حادثه نیاز به بررسی جامع دارد اما براساس بررسی های اولیه پیش بینی می شود آتش سوزی بر اثر اتصال سیم های برق اتفاق افتاده باشد.

کد خبر 551491

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟