اورژانس اجتماعی گلپایگان تنها یک نیرو دارد


اورژانس اجتماعی گلپایگان تنها یک نیرو دارد

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: هیچ شهرستانی در استان با یک نیرو کار نمی کند، اما در گلپایگان اورژانس اجتماعی تنها یک نیروی انسانی دارد. 

مرضیه فرشاد امروز (سه شنبه، ۱مهر ماه) در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: زمانی استان اصفهان در تعداد اورژانس اجتماعی پیشتاز بود، اما با گذشت زمان، تقویت نیروی انسانی اورژانس اجتماعی رخ نداد و زمانی هم که نیروی انسانی برای اداره بهزیستی شهرستانی در نظر گرفته می شد، در بخش های دیگر از او استفاده می کردند.

وی ادامه داد: هیچ شهرستانی در استان با یک نیرو کار نمی کند، اما در گلپایگان اورژانس اجتماعی تنها یک نیروی انسانی دارد و می توان گفت در این زمینه گلپایگان مظلوم ترین شهرستان استان است. از نماینده این شهرستان می خواهیم در این موضوع ورود پیدا کنند و مطالبه کنند، شاید بتوانیم برای این بخش در شهرستان جذب نیرو داشته باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه زمانی باید مطالبه گری کنیم که برنامه داشته باشیم، گفت: افزایش سهمیه متادون شهرستان در اختیار ما نیست، همچنین مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان را در سطح شهرستان نداریم اما با کمک خیرین می توانیم خانواده را به مرکز مراقبت تبدیل کنیم.

۱۱۰ مورد مداخله اورژانس اجتماعی برای کاهش طلاق در گلپایگان

همچنین رئیس بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۴۰ مورد مداخله در بحران به صورت تخصصی انجام شده است.

فاطمه قائمی اظهار کرد: اورژانس اجتماعی شهرستان گلپایگان در سال ۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفت و با یک نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در خصوص آمار پذیرش مداخله در کاهش طلاق ادامه داد: این آمار در شش ماهه اول سال جاری ۱۱۰ زوج بوده است که علت های اصلی آن طلاق عاطفی، روابط فرا زوجی اختلال شخصیت و اعتیاد است.

رئیس بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۴۰ مورد مداخله در بحران به صورت تخصصی انجام شده که ۱۰ مورد آن مربوط به کودک آزاری، بد و بی سرپرستی، ۲۰ مورد مربوط به آسیب ها از جمله دختران و زنان در معرض آسیب، کودک آزاری و معلول آزاری و ۱۰ مورد هم مداخله تخصصی برای اقدام به خودکشی بوده است.

همچنین در ادامه نیز حسین یارمحمدیان فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد: متاسفانه برخی از آمارها در کشور رو به افزایش است. جوانان باید دیده شوند و دیده شدن ها سبب می شود هیجانات خود را تخلیه کنند.

وی افزود: در شهرستان متکدی و معتاد متجاهر و حرفه ای نداریم. در زمینه کرونا در شهرستان همیشه وضعیت بهتری نسبت به استان داریم، مردم همیشه جلوتر از ما حرکت حرکت کردند و در این زمینه حدود ۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف به شبکه بهداشت کمک کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...