بازدید سرزده رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی سمنان


بازدید سرزده رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی سمنان

ذبیح اله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره ثبت اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح اله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره ثبت اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

وی در این بازدید که دقایقی از آن بصورت نامحسوس انجام شد، از بخش‌های مختلف این ادارات بازدید کرد و به استماع مشکلات و دغدغه‌های مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ابتدا برای ارزیابی وضع موجود به صورت نامحسوس و بدون همراه در صف مراجعین قرار گرفت و خواسته خود را مطرح کرد.

خدائیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف این ادارات، در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان حضور یافت و به ارزیابی وضعیت موجود پرداخت.

در جریان حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هیات همراه در استان سمنان، معاونین و مدیران کل این سازمان با حضور در شهرستانهای استان سمنان در جریان عملکرد ادارات ثبت اسناد قرار گرفتند.

انتهای پیام/ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403