تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان


استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی مقابل بولونیا از تیمش ستایش کرد و گفت میلان خیلی خوب و با اعتماد به نفس کار کرده است. نوشته تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان

پیولی: وقتی تیم خوب است، ستاره‌ها بهتر می‌شوند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۲
تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی مقابل بولونیا از تیمش ستایش کرد و گفت میلان خیلی خوب و با اعتماد به نفس کار کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آث میلان در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ به مصاف بولونیا رفت و با درخشش زلاتان ابراهیموویچ و دو گل او در این بازی موفق شد حریفش را ۲-۰ شکست دهد. استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از بازی از تیمش ستایش کرد و گفت میلان با اعتماد به نفس و عالی بازی کرده و وقتی تیم خوب بازی می‌کند تک تک بازیکنان هم عملکرد بهتری خواهند داشت.

پیولی در پایان بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

” وقتی یک تیم از نظر روحی – روانی وضعیت خوبی دارد بدن‌ها و ساقهای بازیکنانش هم با ذهن و روان خوب بازیکنان هماهنگ می‌شود. ما در مقابل یک حریف به شدت تهاجمی و خشن عالی کار کردیم. به نظر من تیم ما تا زمان گل دوم عالی بود و موقعیت خلق می‌کرد و حریف را پرس می‌کرد. البته بعضی نکات هست که باید روی آنها کار کنیم. وقتی صدرنشین لیگ شدیم بیشتر روی این مسائل تمرکز خواهیم کرد”.

سرمربی میلان در ادامه گفت:

” وقتی تیم خوب کار می‌کند تک تک بازیکنان هم عملکرد بهتری خواهند داشت. زلاتان یک قهرمان است و هر بار که وارد زمین می‌شود، حتی در تمرینات، این را نشان می دهد. تیم ما با اعتماد به نفس بازی کرد، نشان داد که می تواند زیر فشار به حفظ ساختار تیمی اش ادامه دهد و با تمام وجود بجنگد. مکانیزم‌های تاکتیکی ما امروز عالی کار کرد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان