تمایل شدید گوگل برای افزایش گیمرهای کروم بوک


تمایل شدید گوگل برای افزایش گیمرهای کروم بوک

ایتنا - بر اساس همین راهکارها، شرکت گوگل قصد دارد تا جامعه بزرگ گیمرها را به سمت محصولات سری کورم‌ بوک جذب کند و به نوعی این محصولات را به عنوان محصولاتی مناسب برای بازیهای کامپیوتری معرفی کند.

شرکت گوگل قصد دارد تا جامعه مخاطبان لپ‌تاپ‌های سری کروم بوک خود را افزایش بدهد و در این میان جمعیت گیمرها به عنوان هدف اصلی این شرکت در دستور کار جذب قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، بر اساس همین راهکارها، شرکت گوگل قصد دارد تا جامعه بزرگ گیمرها را به سمت محصولات سری کورم‌ بوک جذب کند و به نوعی این محصولات را به عنوان محصولاتی مناسب برای بازی‌های کامپیوتری معرفی کند.

در همین راستا نیز در طول چند ماه گذشته تعاد بازی‌های عرضه شده برای کروم بوک به میزان سه برابر افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان دهنده برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی دقیق این پروژه توسط گوگل هستند.
تمایل شدید گوگل برای افزایش گیمرهای کروم بوک

نخستین المانی که گوگل را برای رقابت در این زمینه آماده می‌کند، پلتفرم بازی استادیا است که به صورت کامل با کروم‌بوک‌ها سازگاری دارد و به همین دلیل نیز کاربران می‌توانند با قیمتی معقول به بازی‌های روز جهان دسترسی داشته باشند.

در حقیقت گوگل بیشتر قصد دارد تا کروم بوک را به یک سری برای بازی‌های استریم شده تبدیل کند و شرکت انویدیا نیز به تازگی سیستم استریم جی‌ فورس را به دستگاه‌های کروم بوک آورده است تا یک گزینه جذاب دیگر را نیز پیش روی گیمرها قرار بدهد.

دیگر برگ برنده گوگل، گیمرهای غیر حرفه‌ای است. گوگل با داشتن بازار نرم‌افزاری پلی استور و اپلیکیشن‌های اندرویدی، یک انباره بسیار بزرگ از بازی را در اختیار دارد که به سادگی به کروم بوک قابل انتقال هستند و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که آینده‌ای درخشان‌تر در انتظار این محصولات باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن