ربیعی کارخانه تولید دستمال کاغذی در زاهدان را افتتاح کرد


ربیعی کارخانه تولید دستمال کاغذی در زاهدان را افتتاح کرد

زاهدان-ایرنا- کارخانه تولید دستمال کاغذی «آزاده کاوند» امروز سه‌شنبه با حضور علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان این استان افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح این کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این کارخانه با حجم سرمایه گذاری چهار هزارو ۳۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است.

داود شهرکی با بیان اینکه این کارخانه سالانه ظرفیت تولید ۱۴۰ تن دستمال کاغذی را دارد افزود: همچنین این کارخانه برای ۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه بود.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های بسته بندی آب معدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی زاهدان- میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟