500 بسته نوشت افزار دانش آموزی از محل نیات واقفان گیلان تامین شد


500 بسته نوشت افزار دانش آموزی از محل نیات واقفان گیلان تامین شد

رشت - ایرنا - 500 بسته لوازم التحریر در اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی برای اهدا به دانش آموزان بی بضاعت گیلان از سوی اوقاف و امور خیریه از محل نیات واقفان تهیه و به آموزش و پرورش گیلان تحویل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۳۷۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۱۳۰ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه تهیه شده، افزود: بسته های تهیه شده شامل کیف و کوله مدرسه با تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سه جلد دفتر ۱۰۰برگ فنری، یک جلد کلاسور، ۱۰۰ برگ، چهار عدد خودکار و پرگار، دو عدد مداد، یک عدد مداد اتود و دیگر ابزار نوشتاری است.

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر ۹۶۰ هزار ریال و ارزش کل بسته های تهیه شده ۴۸۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: جامعه هدف دریافت کننده بسته های لوازم التحریر از قبل شناسایی شده و با کمک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها توزیع می شود.

یکی از این طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

در مرحله اول اجرای طرح مهر تحصیلی در شهریور ماه سال جاری، ۱۷۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میرمرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه، ناصرقلی خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت از جمله موقوفاتی در گیلان هستند که نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی