ادعای عجیب ستاره جدا شده بارسا درباره مسی و سوارز


ادعای عجیب ستاره جدا شده بارسا درباره مسی و سوارز

ایوان راکیتیچ که بعد از شش سال بارسا را ترک کرده و به تیم سابقش سویا بازگشته می‌گوید در بارسلونا هرگز با لیونل مسی و لوئیس سوارز دوست صمیمی نبوده است. نوشته ادعای عجیب ستاره جدا شده بارسا درباره مسی و سوارز اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب ستاره جدا شده بارسا درباره مسی و سوارز

راکیتیچ: نه با مسی، نه با سوارز دوست صمیمی نبودم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱
ادعای عجیب ستاره جدا شده بارسا درباره مسی و سوارز

ایوان راکیتیچ که بعد از شش سال بارسا را ترک کرده و به تیم سابقش سویا بازگشته می‌گوید در بارسلونا هرگز با لیونل مسی و لوئیس سوارز دوست صمیمی نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوان راکیتیچ ستاره ۳۲ساله کراوات بعد از شش سال حضور در نوکمپ امسال تابستان این تیم را ترک کرده و با قراردادی به ارزش کمتر از آنچه انتظار می‌رفت به باشگاه سابق خود سویا پیوست. او حالا در یک مصاحبه می‌گوید در تمام سالهای حضورش در بلوگرانا با لیونل مسی و لوئیس سوارز رفاقت صمیمی نداشته و دوست صمیمی آنها نبوده.

پیشتر شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه راکیتیچ با مسی و سوارز رابطه خوبی ندارد. راکیتیچ با اینکه اذعان می‌کند دوست صمیمی مسی و سوارز نبوده ولی می‌گوید برای آنها احترام قائل است و هرگز به آنها بی احترامی نکرده و نخواهد کرد.

راکیتیچ در گفتگو با ال دسمارک گفت:

” رابطه من نه با مسی و نه با سوارز هرگز در حد رفاقت صمیمی نبود. وقتی در تیمی هستید که یک گروه ۲۳ یا ۲۴ نفره بازیکن دارد دوست صمیمی شدن با همه سخت می‌شود”.

راکیتیچ ستاره کروات در ادامه گفت:

” صمیمی ترین دوستان من در فصل گذشته آندرس اینیستا، تراشتگن، پرینس بواتنگ و جونیور فیرپو بودند. ولی من چه برای مسی و چه برای سوارز احترام قائلم. آنها شش سال هم تیمی من بوده اند و بازیکنان خیلی مهمی هستند. من با آنها تا جایی که لازم بود رابطه خوبی داشتم و احترام می گذاشتم. همه ما در دوران قرنطینه کرونا خیلی به هم نزدیک شدیم و حکم همسایه را پیدا کردیم. در نهایت از رفتاری که در همه این سالها با ما داشتند سپاسگزارم”.

راکیتیچ درباره خداحافظی اش با تیم ملی کرواسی هم گفت: ” خداحافظی با تیم ملی سخت‌ترین تصمیم دوران فوتبالی من بود. ولی احساس می‌کردم زمان آن رسیده که این تصمیم را بگیرم. من از تک تک بازیهایی که با پیراهن تیم ملی کشورم داشتم لذت بردم و خاطرات فراموش نشدنی جام جهانی برای همیشه بهترین خاطرات زندگی من خواهد بود”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری