ربیعی کارخانه تولید آب معدنی در زاهدان را افتتاح کرد


ربیعی کارخانه تولید آب معدنی در زاهدان را افتتاح کرد

زاهدان- ایرنا- کارخانه تولیدی آب معدنی با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت در شهرک صنعتی زاهدان - میرجاوه افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این کارخانه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.

علیرضا راشکی با بیان اینکه کارخانه تولید آب معدنی سالانه ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن آب را دارد افزود: این کارخانه برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان