مسابقات تنیس روی میز و فوتبالدستی هفته دفاع مقدس گیلان پایان یافت


مسابقات تنیس روی میز و فوتبالدستی هفته دفاع مقدس گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - نفرات برتر مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته فاع مقدس گیلان در دو رشته تنیس روی میز و فوتبالدستی معرفی شدند.

در رقابت های تنیس روی میز با شرکت ۸۳ ورزشکار از سربازان و پایوران سپاه قدس گیلان ، در بخش رقابت های پایوران ، حسین شکرالهی از رشت با غلبه برابر تمام رقبای خود به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت و ابراهیم پورابراهیمی از تیم بازنشتگان در مکان دوم قرار گرفت.

همچنین در رقابت های تنیس روی میز بخش سربازان ، علی مسیب زاده از تیم ستاد با برتری برابر همه حریفان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و مهدی جعفری از تیم ستاد در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

در رقابت های رشته فوتبال دستی و در بخش سربازان نیز، علی جلالیان از ماسال به مقام قهرمانی دست یافت و حسین فضلی از لشگر عملیاتی دوم شد و در بخش رقابت های پایوران نیز، قاسم هدایتی نژاد از تالش اول شد و صابر رامند از لشگر عملیاتی در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.

همچنین در رقابت های تنیس روی میز بانوان با حضور ۲۰ ورزشکار ، نرجس خاتون بابایی از رشت توانست عنوان قهرمانی و مقام نخست را تصاحب کند، فاطمه جهانسوز از ماسال مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و زهرا فرجی از تیم فرودگاه در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.

والیبال ، قایقرانی ، دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی، دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و کاتای کاراته رشته هایی است که در هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر