گازجایگاه‌های سی‌ان‌جی پرخطر استان اصفهان قطع می‌شود


گازجایگاه‌های سی‌ان‌جی پرخطر استان اصفهان قطع می‌شود

کاشان- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی که دارای نقص پرخطر باشند گاز آنها قطع می‌شود تا مشکلاتشان رفع شود و اطمینان حاصل کنیم که ایمنی شهروندان به مخاطره نمی‌افتد.

به گزارش ایرنا، محمود فرمانی روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار با فرماندار ویژه کاشان در جمع خبرنگاران افزود: به استناد آیین‌نامه ایمنی‌سازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور مصوب ۱۳۹۶ هیات وزیران، از ۲ ماه پیش در استان اصفهان با همکاری مدیریت بحران، شرکت گاز، فرآورده‌های نفتی و فرمانداری برنامه‌ریزی شد که جایگاه‌های هر شهرستان مورد بازرسی قرار بگیرند و تاییدیه ایمنی استاندارد را دریافت کنند.

وی بیان کرد: ۲۲ جایگاه سی‌ان‌جی در ۲ ماه گذشته شناسایی شدند که ۱۰ جایگاه تاییدیه استاندارد را کسب کردند و امیدواریم بتوانیم تا سه ماه آینده همه جایگاه‌های استان اصفهان را به سطح ایمنی قابل قبولی برسانیم.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان اضافه کرد: آسانسورهای مورد استفاده در ساختمان‌ها از دیگر مواردی است که در حوزه ایمنی برای شهروندان اهمیت دارد و تحت شمول استاندارد اجباری قرار می‌گیرد؛ از این رو حسب هماهنگی با فرمانداری کاشان، دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف هستند تا نسبت به درخواست بازرسی و کارهای فنی اقدام کنند.

وی تشریح کرد: آخرین موارد مرتبط با ایمنی آسانسورها به صورت کتبی نیز اعلام می‌شود تا مسئولان در حوزه ارتقای ایمنی آسانسورها اقدام کنند و بتوانند تاییدیه ایمنی استاندارد را دریافت کنند.

فرمانی تاکید کرد: تعهد اداره‌کل استاندارد استان اصفهان، ارایه ۵۰ درصد تخفیف در بازرسی از آسانسورها در سطح شهرستان کاشان است.

سه هزار واحد از مجموع ۱۰ هزار واحد تولیدی استان اصفهان زیر پوشش استاندارد اجباری و ۶۰۰ واحد دارای پرونده استاندارد تشویقی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...