ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان گاز مایع تا 15 مهر تمدید شد


ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان گاز مایع تا 15 مهر تمدید شد

اهواز - ایرنا - معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: متقاضیان گاز مایع تا 15 مهر فرصت دارند تا در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی سدف ثبت‌نام کنند.

عبدالرحمان ناصریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: متقاضیانی که تا مهلت اعلام شده( ۱۵ مهر)، اقدام به ثبت نام الکترونیکی نکنند گاز مایع دریافت نخواهند کرد.

وی گفت: به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع مصوب شده افرادی که نیاز به این نوع گاز دارند بر اساس آماری که شرکت ملی گاز داده ثبت نام الکترونیکی کنند.

ناصریان ادامه داد: طبق مصوبه کشوری خانوارهایی که علمک گاز دارند گاز مایع شامل آنها نمی‌شود اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بسیاری از خانوارها با وجود داشتن علمک امکان نصب کنتور را ندارند و به همین دلیل در خوزستان آمار را بر اساس خانوارهایی که کنتور گاز دارند محاسبه می‌شود.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت بیان کرد: خانوارهایی که فاقد کنتور گاز هستند باید در سامانه سدف ثبت نام ، و کارت هوشمند دریافت کنند تا با استفاده از این کارت‌ها امکان خرید گازمایع با دستگاه خرید کارتخوان عوامل توزیع را داشته باشند.

وی گفت: عشایر نیازی به ثبت نام در این سایت ندارند و امور عشایر گاز مورد نیاز آنان را تامین می‌کند.

از یکم شهریور سامانه ثبت نام الکترونیکی " سدف" و دریافت کارت هوشمند برای متقاضیان و ثبت نام کنندگان گاز مایع فعال شده است اما با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان هنوز از این طرح مطلع نیستند تا ۱۵ مهر به متقضایان گاز مایع مهلت داده شده تا در این سامانه ثبت نام کنند.

طرح توزیع گاز مایع با استفاده از کارت هوشمند یک طرح کشوری است که برای ساماندهی توزیع گاز مایع و جلوگیری از هرگونه تخلف در مسیر توزیع این نوع گاز راه‌اندازی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید