دستاوردهای نظام اسلامی متعلق به خانواده شهدا و رزمندگان است


دستاوردهای نظام اسلامی متعلق به خانواده شهدا و رزمندگان است

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری نیر گفت: دستاوردهای نظام اسلامی متعلق به خانواده شهدا و رزمندگان است و وظیفه مدیران ، مسوولان دولتی و مردم است که به رزمندگان، ایثارگران و خانوده شهدا احترام گذاشته و مشکلات آنها را حل کنند.

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی در همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیر اظهارداشت: رزمندگان شجاعت، شهامت، دلسوزی بیشتری برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی داشتند و شهامت ، رشادت و اعتقادی که به حفظ اسلام داشتند بیشتر بود.

او افزود: کشور ما روزی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز با استمرار رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ادامه‌دهندگان مکتب عاشورایی به قله‌های توسعه و بالندگی در خیلی از حوزه‌ها رسید و اکنون جزو کشورهای برتر در سطح بین‌الملل به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از انقلاب با بمباران زن و بچه‌ها دوباره پلیدی‌های خود را به اثبات رساندند، گفت: دفاع مقدس تابلوی حماسه‌آفرینی‌ها، دلاورمردی‌ها و رشادت‌های زنان و مردان و رزمندگان در صحنه‌های دفاع علیه کفر جهانی بود تا بتوانیم در مقابل تهاجم دشمن بایستیم و پایداری کنیم.

فرماندار نیر افزود: امروز دفاع مقدس یک دکترین جدید نظامی ایجاد کرده که دکترین گفتمان مقاومت در حوزه‌های مختلف است.

سرهنگ محرم دستاوردهای نظام اسلامی متعلق به خانواده شهدا و رزمندگان استبنیادی ، فرمانده سپاه ناحیه نیر هم از اجرای ۳۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید