قایقرانان اردبیلی در 4 شهرستان پارو می‌زنند


قایقرانان اردبیلی در 4 شهرستان پارو می‌زنند

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: هیأت قایقرانی استان اردبیل در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، پارس آباد و مشکین شهر فعال است.

مرتضی قاطع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت در این رشته ورزشی بستگی به شرایط آبی هر منطقه و شهرستان دارد و می‌زنند توان در شهرهای دیگر که دارای سدهای آبی هستند، رشته قایقرانی را فعال کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه فعالیت رشته قایقرانی در شرایط کرونایی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی رشته قایقرانی کاملاً در محیط باز و در دریاچه شورابیل انجام می‌زنند شود، از اردیبهشت ماه به محض اینکه مجوز شروع فعالیت از ستاد ملی کرونا صادر شد تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم.
رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل در مورد وضعیت اسپانسرینگ در رشته قایقرانی استان تصریح کرد: سال قبل شرکت آرام صنعت کشاورز اسپانسر تیم کانوپولو استان اردبیل بود که توانستیم مقام چهارم لیگ و سوم قهرمان کشوری را کسب کنیم و با توجه به اینکه اولین حضورمان در لیگ برتر بود تجربه خیلی خوبی بود تا در سال‌های آتی با حمایت این شرکت بتوانیم حضور قوی و پروتکل‌های بهتری را کسب کنیم.
قاطع با اشاره به اینکه در استان اردبیل ۱۲۰ نفر ورزشکار در رشته قایقرانی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌زنند کنند، اضافه کرد: از این تعداد ۸۶ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.
رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۶ نفر مربی شامل ۶ نفر خانم و ۱۰ نفر آقا هستند، اضافه کرد: ۷ نفر داور قایقرانی هم در سطح استان فعالیت دارند که یک نفر آنها داور بین‌المللی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند