نشست خبری ربیعی با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان آغاز شد


نشست خبری ربیعی با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- پنجاه و چهارمین نشست خبری علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت با رسانه‌های ارتباط جمعی سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی پنجشنبه گذشته (۲۷ شهریور ماه) هم به منظور شرکت در جلسه شورای اطلاع رسانی و نیز نشست با روسای احزاب به استان اصفهان سفر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...