کشف بیش از 80 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل


کشف بیش از 80 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

اردبیل-ایرنا-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و توقیف بیش از 80 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل خبر داد.

شهامت هدایت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیش از ۸۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی که در یکدستگاه اتوبوس مسافربری جاسازی و از استان گیلان به استان اردبیل حمل می‌شد با اقدام بموقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان خودرو مذکور در جاده نمین به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی افزود: در این ارتباط یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت افزود: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا