حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مهم جامعه است


حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مهم جامعه است

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب خاش سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای حل مشکلات مردم نیاز مهم جامعه در جهت مقابله با زورگویان و صدور انقلاب در دنیاست.

فرهاد میر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی بیان کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با شجاعت، پایمردی و ایستادگی در مقابل جبهه‌های استکباری و ابرقدرت‌های شرق و غرب توانستند برای اسلام و کشور عزیزمان عزت کسب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: هم‌اینک پس از گذشت افزون‌بر چهار دهه از آن دوران دشوار شاهد عزتمندی کشور بوده و تمام دستاوردهای میهن را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هستیم.
وی افزود: مردان و زنان غیور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد، همبستگی و همدلی، برخورداری از روحیه مقاومت، از خودگذشتگی و ویژگی ولایت مداری توانستند به اسلام و کشور اعتبار و عزت هدیه کنند.
میر ادامه داد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای میهن،جبهه مقاومت و ایثار و پرچمدار شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و به دشمنان اسلام و میهن توصیه می‌کنیم دست از شرارت و تحریم ملت بزرگ ایران بردارند زیرا ملت انقلابی ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...