حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مهم جامعه است


حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مهم جامعه است

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب خاش سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای حل مشکلات مردم نیاز مهم جامعه در جهت مقابله با زورگویان و صدور انقلاب در دنیاست.

فرهاد میر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی بیان کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با شجاعت، پایمردی و ایستادگی در مقابل جبهه‌های استکباری و ابرقدرت‌های شرق و غرب توانستند برای اسلام و کشور عزیزمان عزت کسب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: هم‌اینک پس از گذشت افزون‌بر چهار دهه از آن دوران دشوار شاهد عزتمندی کشور بوده و تمام دستاوردهای میهن را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هستیم.
وی افزود: مردان و زنان غیور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد، همبستگی و همدلی، برخورداری از روحیه مقاومت، از خودگذشتگی و ویژگی ولایت مداری توانستند به اسلام و کشور اعتبار و عزت هدیه کنند.
میر ادامه داد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای میهن،جبهه مقاومت و ایثار و پرچمدار شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و به دشمنان اسلام و میهن توصیه می‌کنیم دست از شرارت و تحریم ملت بزرگ ایران بردارند زیرا ملت انقلابی ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !