سرپرست فرمانداری خوسف معرفی شد


سرپرست فرمانداری خوسف معرفی شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست فرمانداری خوسف روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

«محمدعلی آخوندی» با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف منصوب و از خدمات چهار ساله «محمد شفیعی» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای اداری شهرستان خوسف گفت: باید همه در کنار هم با حوصله و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در خدمت به مردم کوشا باشیم.

ناصر خوش خبر افزود: مسئولیت در این نظام مقدس یک فرصت است و باید به نحوی عمل کنیم که از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمتگزاری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز به نیکی از آقای شفیعی به دلیل تلاش و حضور در مناطقی که کمتر به تصویر کشیده شده است، یاد می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اتحاد و همدلی یک اصل است و در شرایط کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان باید قدرتمندتر باشیم.

وی گفت: هر کسی در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد نباید گرایش‌های سیاسی باعث جدایی بین مردم شود.

خوش خبر افزود: با سیاست مدیریت استان، خراسان جنوبی مانند کارگاه فعالی براساس برنامه و تفکرات نو بر پایه مزیت‌های استان فعال شده است.

وی کارنامه دولت در استان را قابل دفاع دانست و اظهار داشت: یکی از اصول حکمرانی خوب، مردم‌داری است و اگر مردم با ما باشند، موفق خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز هفته دفاع مقدس گفت: شرایطی که اکنون می‌توانیم در مقابل آمریکا بایستیم نتیجه خون شهدایی است که با شهادت و ایثارگری خود این موفقیت‌ها را رقم زده‌اند و باید شرایط دفاع مقدس را برای جامعه و جوانان تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: باید قدردان خون شهدا و مدیون آنها باشیم و هیچ کس حق ندارد فضای چند قطبی در جامعه ایجاد کند.

خوش خبر افزود: نگاه نسل جوان به عملکرد ماست و باید با گفتمان همدلی، همفکری و همراهی شرایط توسعه را در استان فراهم کنیم.

وی گفت: آقای شفیعی از فرمانداران موفق استان بود و پیشنهادات دیگری هم ارایه شد اما استان خراسان رضوی دنبال برگشت ایشان بود و خودشان نیز پیگیر انتقال بوده‌اند.

وی بیان کرد: سرپرست فرمانداری خوسف هم از جنس این مردم است و از مدیران دولت هستند و تلاش و پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده درست از منابع در اختیار، ایجاد تعامل با دستگاه و استفاده درست از ظرفیت هر دستگاه برای برطرف کردن مشکلات و اجرای برنامه‌ها و رفتارها در چهارچوب قانون کلید موفقیت است.

وی ادامه داد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت باید از ظرفیت همه دستگاه‌های استانی و کشوری برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها استفاده کنند تا مردم از نتایج این برنامه‌ها منتفع شوند.

سرپرست فرمانداری خوسف هم گفت: این شهرستان به دلیل تازه تاسیس بودن و نزدیکی به مرکز استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های کشاورزی و دامداری، معادن، صنایع جدید، گردشگری و صنایع دستی است که با اهمیت به این بخش‌ها می‌توان زمینه توسعه هرچه بیشتر شهرستان را رقم زد.

محمدعلی آخوندی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته شهرستان خوسف به این جایگاه خاص دست یافته است.

وی گفت: خانواده مذهبی، علمی و فرهنگی خوسف در خراسان جنوبی زبانزد است و تمام تلاش را برای استفاده از این ظرفیت‌ها در مدت مسئولیتم به کار خواهم گرفت.

سرپرست فرمانداری خوسف افزود: برای توسعه پایدار منطقه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و عزم خود را جزم کرده‌ایم که از همه مدیران فعال دستگاه‌های اجرایی، ظرفیت رسانه‌ها و نخبگان برای ادامه حرکت رو به رشد شهرستان استفاده کنیم.

وی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار و با همکاری همگانی امیدواریم بتوانیم کارنامه خوبی را از خود در شهرستان به جا بگذاریم.

فرماندار سابق خوسف هم در این نشست گفت: مردم در راستای عملکرد مسوولان بهترین قاضی هستند و باید به صورتی کار کرد که شرمنده مردم نباشیم.

محمد شفیعی افزود: قدم‌های خوبی برای توسعه شهرستان خوسف برداشته شده و مردم بسیار خوبی داریم که در این فشارهای اقتصادی در کنار دولت بوده و حمایت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌ها جز با پیگیری استاندار به نتیجه نمی‌رسید و قطعا پیگیری‌های آقای معتمدیان باعث افزایش اعتبارات شده است.

فرماندار سابق خوسف به کمبود نیرو در ادارات اشاره کرد و گفت: با این وجود ادارات با تمام توان برای رفع مشکلات مردم انجام وظیفه کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: سرپرست فرمانداری نیز مدیر بومی و از جنس مردم است و بابت بومی گزینی که انجام شده، خوشحال هستم.

سرپرست فرمانداری خوسف پیش از این سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی بوده است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری