ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان


رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی گفت: پس از یک هفته جستجو در جنگل‌های کردکوی، جوان گمشده هنوز پیدا نشده...

ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی گفت: پس از یک هفته جستجو در جنگل‌های کردکوی، جوان گمشده هنوز پیدا نشده است.

به گزارش تسنیم؛ حسین باقری اظهارداشت: معین شریفی، جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و تا کنون پیدا نشده است.

وی گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به همراه تیم‌های هیئت کوهنوردی از شامگاه سه شنبه جستجو برای یافتن این جوان 37 ساله را آغاز کردند و با گذشت یک هفته عملیات جستجو به نتیجه نرسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی افزود: در روزهای نخست با 13 تیم پنج نفره عملیات جستجو را انجام دادیم و با گذشت یک هفته، چهار تیم پنج نفره عملیات را دنبال می‌کنند.

وی بیان داشت: تمام گزارش‌های دریافتی و مناطقی که امکان پیدا کردن این جوان باشد را به دقت بررسی می‌کنیم و تلاش ما این است تا هیچ نقطه‌ای از قلم نیفتد.

وی ادامه داد: عملیات جستجو تا روز جمعه به همین شکل ادامه خواهد داشت و اگر به نتیجه‌ای نرسیم، دوباره فراخوان عمومی برای استفاده از کوهنوردان خواهیم داد.

بر اساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت 19 طی تماس تلفنی با همکارش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش و دیگر خبری از وی در دست نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !