مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر: دفاع مقدس مهم‏ترین جهاد در راه حفظ حقوق انسانی بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر: دفاع مقدس مهم‏ترین جهاد در راه حفظ حقوق انسانی بود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: بی شک مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد که در جنگ تحمیلی این مهم با همت و غیرت دلاورمردان ایران زمین محقق شد.

به گزارش ایرنا، فاطمه کرمپور روز دوشنبه به رسانه‏‌ها اعلام کرد: هشت سال دفاع مقدس جلوه گاه ایثار، ازخود گذشتگی، رشادت، شجاعت و شهادت است.

وی بیان کرد: دوران جنگ تحمیلی و دفاع جانانه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از مرزهای ایران، صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کرد.

کرمپور ادامه داد: امنیت، توسعه و پیشرفت امروز ایران اسلامی نیز حاصل خون های پاکی است که در این راه بر زمین ریخته شد.

وی افزود: از جلوه‌های معنویت در دفاع مقدس حالت تضرع، استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بوده و این دوران فرصت نمایش خالصانه‌ترین و زیباترین مناجات‌ها و دعاها را پدید آورد.

کرمپور گفت: رزمندگان اسلام با بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن و پشت پا زدن به لذت‌های بی شمار مادی و دل فریب آن در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و از خاک و میهن خود دفاع کردند.

وی اضافه کرد: زنان ایرانی همان مادران، همسران و خواهران کسانی بودند که در صف مقدم جبهه از عقیده، ناموس و سرزمین خود دفاع کردند.

کرمپور یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و اکنون نیز وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند.

وی افزود: ایستادگی این ملت نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا