از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد


از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد

رسانه کلیک – شرکت ال جی از دو مدل گوشی میان رده جدید خود با نام‌های ال جی k71 و k42 که مجهز به پردازنده هلیو مدیاتک و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هستند رونمایی کرده است.  بدون هیاهوی زیادی، شرکت ال جی از دو مدل جدید از گوشی های میان‌رده سری k خود با نام‌های […] نوشته از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – شرکت ال جی از دو مدل گوشی میان رده جدید خود با نام‌های ال جی k71 و k42 که مجهز به پردازنده هلیو مدیاتک و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هستند رونمایی کرده است.

بدون هیاهوی زیادی، شرکت ال جی از دو مدل جدید از گوشی های میان‌رده سری k خود با نام‌های ال جی k42 و ال جی k71 رونمایی کرده است. هر دو این گوشی‌ها با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 10 و چیپست Helio مدیاتک به بازار عرضه خواهند شد. در مطلبی در رسانه کلیک با گوشی ال جی k42 که قاب پشتی آن ظاهری متفاوت و موج مانند دارد آشنا شدیم. اکنون با مشخصات دومین گوشی ال جی آشنا می‌شویم.

ال جی K71 یک قدم بالاتر از K42 است و یک نمایشگر 6.8 اینچی + FHD با یک بریدگی قطره شکل برای دوربین سلفی دارد. همراه این گوشی میان‌رده چیزی وجود دارد که در این روزها کمتر می‌بینیم و آن هم قلم داخلی است. البته این قلم اصلا به اندازه قلم‌های گلکسی نوت سامسونگ پیشرفته نیست و حتی بلوتوث هم ندارد.

از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد

از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد

طراحی دوربین‌های این گوشی متفاوت از اکثر گوشی‌های امروزی است و این موضوع ظاهر گوشی را بسیار متفاوت کرده است. در قاب پشتی این گوشی سه دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی برای سنجش عمق به صورت افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این گوشی جدید ال جی از یک پردازنده Helio P35 مدیاتک و رم 4 گیگابایتی قدرت می‌گیرد و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از میکرو SD می‌توان آن را ارتقا داد. این گوشی بلندگوی دوگانه با پشتیبانی DTS: X 3D دارد و با رابط کاربری LG UX عرضه می‌شود.

این گوشی در دو رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی