مانیتور گیمینگ منحنی هوآوی در راه است


مانیتور گیمینگ منحنی هوآوی در راه است

رسانه کلیک – طبق اطلاعات درز کرده از منابع موثق، شرکت هوآوی به دنبال تولید مانیتور گیمینگ منحنی است و برای تولید آن با شرکت BOE همکاری می‌کند.  شرکت چینی معروف هوآوی ظاهرا قصد دارد که یک مانیتور گیمینگ منحنی به بازار عرضه کند. این شرکت و شرکت تابعه آن با نام آنر، در گذشته […] نوشته مانیتور گیمینگ منحنی هوآوی در راه است اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – طبق اطلاعات درز کرده از منابع موثق، شرکت هوآوی به دنبال تولید مانیتور گیمینگ منحنی است و برای تولید آن با شرکت BOE همکاری می‌کند.

شرکت چینی معروف هوآوی ظاهرا قصد دارد که یک مانیتور گیمینگ منحنی به بازار عرضه کند. این شرکت و شرکت تابعه آن با نام آنر، در گذشته تعدادی تلویزیون هوشمند به بازار عرضه کرده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که قصد دارند وارد دنیای بزرگ بازی شوند.

بر اساس گزارشی از DigiTimes، شرکت هوآوی در حال تولید مانیتورهای برند خود به ویژه مانیتور گیمینگ منحنی است. شرکت چینی شیائومی نیز به تازگی وارد بازار بازی شده است و به تازگی از مانیتور گیمینگ منحنی خود رونمایی کرده است. این حرکت هوآوی نشان می‌دهد که رقابیت خود با شیائومی در دنیای بازی را هم آغاز کرده است.

این اطلاعات از منابعی نزدیک به شرکت هوآوی درز کرده است. آن ها همچنین گفته‌اند که هوآوی قصد دارد تولید این مانیتورها را به شرکت تکنولوژی BOE برون‌سپاری کند و مانیتورهای گیمینگ خود را در 2 یا 3 مدل مختلف تولید کند. همچنین این شرکت برای سفارشات اولیه بیش از یک میلیون واحد مانیتور در اندازه های 27 اینچ و 34 اینچ با شرکت تکنولوژی TPV نیز همکاری می کند.

این حرکت هوآوی حتی می‌تواند نشان‌دهنده ورود این غول تکنولوژی به بازار کامپیوترهای رومیزی باشد. البته این شرکت کامپیوتر رومیزی خود به نام Kunpeng 920 را معرفی کرده است. همچنین برند آنر از لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد