تمجید ویرجیل فن دایک از ستاره لیورپول


تمجید ویرجیل فن دایک از ستاره لیورپول

ویرجیل فن دایک از فابینیو برای کنترل تیمو ورنر، مهاجم چلسی، در جریان دیدار شب گذشته این تیم با لیورپول تمجید کرد. نوشته تمجید ویرجیل فن دایک از ستاره لیورپول اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید ویرجیل فن دایک از ستاره لیورپول

فن دایک: فابینیو بهترین بازیکن میدان بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۱
تمجید ویرجیل فن دایک از ستاره لیورپول

ویرجیل فن دایک از فابینیو برای کنترل تیمو ورنر، مهاجم چلسی، در جریان دیدار شب گذشته این تیم با لیورپول تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول در هفته اول موفق شد در یک بازی نزدیک و با نتیجه ۳ – ۴ برابر لیدزیونایتد تازه صعود کرده به پیروزی برسد اما روز گذشته و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر توانست با دو گل در استمفوردبریج چلسی را شکست دهد. دو گل سادیو مانه در نیمه دوم باعث شد که تیم کلوپ سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و این در حالی بود که کریستنسن در نیمه اول با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده بود. فابینیو در غیاب جو گومز و جوئل ماتیپ به عنوان یار فن دایک در دفاع میانی حضور داشت و بازیکن هلندی پس از این دیدار به تمجید از او پرداخت.

ویرجیل فن دایک در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت:

” او فوق العاده بود. من به او هم گفتم که فکر می‌کنم امروز بهترین بازیکن میدان بود. کنترل بازیکنی چون تیمو ورنر و این که به او اجازه ندهی که گلزنی کند عالی است و او در مجموع بسیار خوب عمل کرد. همه می‌دانند که او چقدر خوب است اما این همچنین نشان می‌دهد که ما به همه نیاز داریم. ما در حال حاضر به دلیل مصدومیت‌ها کمی بدشانس هستیم اما نیاز داریم همه برگردند چون فصلی بسیار طولانی در پیش است. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی