ذوق زدگی رایان گیگز از بازگشت گرت بیل به تاتنهام


رایان گیگز، سرمربی ولز، از بازگشت گرت بیل به لیگ برتر خوشحال است و معتقد است همکاری او با هری کین و هیونگ مین سون فوق العاده خواهد بود. نوشته ذوق زدگی رایان گیگز از بازگشت گرت بیل به تاتنهام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ذوق زدگی رایان گیگز از بازگشت گرت بیل به تاتنهام

رایان گیگز: تصور بیل، کین و سون در کنار هم فوق العاده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵
ذوق زدگی رایان گیگز از بازگشت گرت بیل به تاتنهام

رایان گیگز، سرمربی ولز، از بازگشت گرت بیل به لیگ برتر خوشحال است و معتقد است همکاری او با هری کین و هیونگ مین سون فوق العاده خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام بار دیگر و پس از هفت سال با قراردادی قرضی گرت بیل را به لندن بازگرداند. این بازیکن در چند ماه اخیر مشکلات زیادی در پایتخت اسپانیا داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت به تیم سابق خود برگردد تا تحت هدایت ژوزه مورینیو به میدان برود. او در حال حاضر مصدوم است و تا یک ماه آینده نمی‌تواند برای تاتنهام به میدان برود اما رایان گیگز امیدوار است که درخشش او را در سطح اول فوتبال انگلیس ببیند.

رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز در گفتگو با پریمیر لیگ پروداکشنز اظهار داشت:

” حضور کین، سون و بیل در کنار هم فوق العاده است. آنها بازیکنان خوب بسیاری در تاتنهام دارند. من واقعا در انتظار این هستم که نمایش او را ببینم. بازگشت او به لیگ برتر خوب است. ما می‎خواهیم بهترین بازیکنان دنیا را در لیگ برتر ببینیم و تماشای عملکرد او در این مسابقات بسیار جذاب و جالب خواهد بود. “

ذوق زدگی رایان گیگز از بازگشت گرت بیل به تاتنهام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟