فرماندار دامغان: ظرفیت‌های دفاع مقدس نقشه راه گام دوم انقلاب است


فرماندار دامغان: ظرفیت‌های دفاع مقدس نقشه راه گام دوم انقلاب است

سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان دامغان گفت: ظرفیت‌های اندوخته معنوی به دست آمده از هشت سال رشادت رزمندگان ما در دفاع مقدس نقشه راهی برای ادامه راه نظام و گام دوم انقلاب است.

مهدی بندرآبادی روز دوشنبه در آیین آغاز هفته دفاع مقدس در بوستان فرهنگی شهدای گمنام دامغان، بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند از رشادت‌ها و از خودگذشتگی ها بود که باید از ظرفیت های اندوخته معنوی آن بهره‌مند شد.

وی افزود: بدون شک ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران قابل جبران نیست و ملت ایران تا ابد مدیون این عزیزان هستند.

بندرآبادی تصریح کرد: با یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت پیمان می‌بندیم به آرمان‌های انقلاب پای بند باشیم.

امام جمعه دامغان نیز در این آیین تصریح کرد: ایران در جنگ تحمیلی کشوری مظلوم در برابر عراق برخوردار از تجهیزات کامل خودرویی و نظامی بود اما در نهایت اقتدار و عزت نصیب ایران شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان ادامه داد: مواد غذایی، ادوات جنگی، تجهیزات، تقویت مالی و نیروی انسانی از جمله خدمات دشمنان ایران به عراق بود.

وی اظهارداشت: ایران با نداشتن امکانات در برابر عراق و استکبار جهانی، با اخلاص جنگید و هشت سال ایستادگی کرد.

حسینیان بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز فشارهای دشمنان کمتر نشد بلکه افزایش یافت اما باز اوج اقتدار و عزت نصیب ایران شده است که با حفظ استقلال، همواره در سطح منطقه می‌درخشد.

امام جمعه دامغان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با شهدا پیمان ببندیم و حافظ آرمان‌های نظام، انقلاب، خون شهدا و پیرو ولایت فقیه باشیم.

در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.

شهرستان دامغان ۶۳۳ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و اکنون ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج فعالند.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید