چهارمین کنگره منطقه‌ای شعر دفاع مقدس در پلدختر برگزار می‌شود


چهارمین کنگره منطقه‌ای شعر دفاع مقدس در پلدختر برگزار می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: چهارمین کنگره منطقه ای شعر دفاع مقدس با حضور شعرای استان‌های لرستان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی برگزار می‌شود.

غلامرضا محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: این جشنواره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و ستاد نماز جمعه پلدختر برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات جشنواره شعر با مضمون، دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین و مفاهیم عاشورایی، دفاع مقدس و مدافعان سلامت و کودکان و نوجوانان همراه می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب می توانند آثار خود را از امروز (دوشنبه) تا ۳۰ مهر ماه سال جاری به دبیرخانه استان لرستان شهرستان پلدختر، خیابان امام (ره) مجتمع فرهنگی و هنری فجراداره فرهنگ وارشاد اسلامی ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت آگاهی از جزییات بیشتر چهارمین کنگره منطقه ای شعر دفاع مقدس در پلدختر با تلفن تلفن های ۰۶۶۳۲۲۲۳۹۴۴-۰۶۶۳۲۲۲۰۲۶۰ تماس حاصل کنند.

محمودی یادآورشد: اختتامیه این جشنواره دی ماه برگزار و نتایج در هفته بسیح در آذر ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم هر موضوع به ترتیب مبلغ سه میلیون، ۲ میلیون و یک میلیون ریال وجه نقد همراه با لوح تقدیر اهدا می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: از نفرات برگزیده چهارم تا دهم هر موضوع در این جشنواره نیز تقدیر به عمل می آید.

محمودی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهر به واتس آپ، ۰۹۱۶۳۶۳۲۹۵۵ ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا