کمک چین برای افزایش استفاده مردم از خدمات تحویل غذا


کمک  چین برای افزایش استفاده مردم از خدمات تحویل غذا

اداره بازرگانی شهرداری پکن اعلام کرد که از روز شنبه اولین بسته 3 میلیون کوپنی به منظور افزایش استفاده مردم از خدمات تحویل غذا در این شهر توزیع شده است.

کمک  چین برای افزایش استفاده مردم از خدمات تحویل غذا

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، براساس اعلام اداره بازرگانی شهرداری پکن، اولین بسته 3 میلیون کوپنی برای افزایش استفاده مردم از خدمات تحویل غذا در این شهر از روز شنبه توزیع شد

این کوپن ها به طور مشترک توسط شهرداری پکن و دو اپلیکیشن تحویل غذای آنلاین یعنی Ele.me و Meituan با کاهش قیمت غذاها، تأمین اعتبار می شود.

در مجموع ارزش کوپن ها به 300 میلیون یوان (حدود 44.3 میلیون دلار آمریکا) می رسد و توزیع آنها تا اواسط دسامبر ادامه خواهد داشت.

به گفته این اداره، بیش از 70 هزار رستوران تاکنون در توزیع اولین بسته از کوپن ها شرکت کرده اند. مشتریان می توانند کوپن ها را ظرف هفت روز پس از دریافت، خریداری کنند.

پکن برای چندمین بار از ماه ژوئن میلیون ها کوپن صادر کرده است که می تواند در رستوران ها، خرده فروشی ها و یا فروشگاه های زنجیره ای استفاده شود.

رستوران هایی که قبلاً در کمپین های تبلیغاتی آفلاین شرکت کرده اند نیز می توانند در توزیع کوپن های تحویل غذا به صورت آنلاین این بار مشارکت داشته باشند.

شهرداری پکن ماه گذشته نیز به منظور احیای بازار سینما که بعد از شیوع کرونا دچار آسیب جدی شده بود، کوپن های بلیط فیلم به ارزش 10 میلیون یوان را به ساکنان این شهر ارائه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام