معاون استاندار لرستان: ملت ایران 40 سال از ارزش‌های دفاع مقدس حمایت کرده است


معاون استاندار لرستان: ملت ایران 40 سال از ارزش‌های دفاع مقدس حمایت کرده است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی کنار مسوولان بود و امروز نیز با گذشت 40 سال همچنان از ارزش‌های دفاع مقدس حمایت می کند.

محمود ثمینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از دفاع مقدس است و باید بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود چراکه چهار دهه از دفاع در مقابل استکبار جهانی، زیاده‌خواهان و تجاوزگران گذشته است و مردم همچنان در کنار نیروهای مسلح ایستادگی کردند.

وی افزود: باوجود اینکه گذشته های دور بخشی از خاک میهن واگذار شده بود اما در طول هشت سال دفاع مقدس ذره ای از خاک ایران نصیب دشمنان نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: جنگ تحمیلی از لحاظ زمانی بی نظیرترین خصومت مرزی بین ۲ کشور ایران و عراق بود که رزمندگان جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم، میهن و ناموس در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

ثمینی ادامه داد: مسوولان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، اقدامات قابل توجهی با همراهی مردم داشته و خدمات بسیاری ارائه داده اند که این نمایشگاه تنها بخشی از آن است.

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد افتتاح شد.

این نمایشگاه با مشارکت دستگاه های اجرایی لرستان در راستای پاسداشت از ارزش های دفاع مقدس برگزار شده و تا هفتم مهرماه برای بازدید عموم دایر است.

۳۱ شهریور ۵۹ عراق به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت برنامه های هفته دفاع مقدس هرساله اجرا می شود.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش