دفاع مقدس نماد وحدت مردم و مسوولان است


دفاع مقدس نماد وحدت مردم و مسوولان است

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ایرانیان نماد مهمی از وحدت مردم و مسوولان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی روز دوشنبه در مراسم رژه موتوری و خودرویی سپاه و بسیج شهرستان اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهات، مقاومت، اخلاص و همچنین یادآوری حماسه، دلاوری و جانفشانی جوانان این مرزو بوم است.

وی با تاکید بر تجلیل از یادگاران و قهرمانان دفاع مقدس اظهار داشت: این هشت سال، دوران طلایی ما در حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و نماد وحدت مردم و مسوولان است بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی و معنوی برای نسل جوان تبیین کنیم.

سرهنگ فرج الهی ادامه داد: نشر ارزش‌های نظام و انقلاب، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی و ملی، ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: همزمان با گرامیداشت این هفته افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، غبارروبی گلزار شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و خاطره‌گویی توسط پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان دنبال می شود.

۳۱ شهریور ۵۹ عراق به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت برنامه های هفته دفاع مقدس هرساله اجرا می شود.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)