استاندار خراسان شمالی: پیشکسوتان جنگ از بهترین‌های نظام هستند


استاندار خراسان شمالی: پیشکسوتان جنگ از بهترین‌های نظام هستند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: پیشکسوتان جنگ از بهترین‌های نظام هستند و باید قدر و منزلت آنها حفظ شود.

محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: دفاع مقدس، سند افتخار، عزت و جاودانه ماندن هر سرباز ولایی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: شناخت نداشتن دشمنان از اسلام، دین، ولایت فقیه و عاشورا موجب شد تا دست به هر اختلاف و فتنه افکنی بزنند تا چراغ این انقلاب را خاموش کنند اما نتوانستند بلکه هجوم مردم برای پشتیبانی از دفاع مقدس شعله ور تر شد و ما به واسطه همین حضور در طول جنگ، توانستیم خاک خود را بازپس بگیریم و هم در حوزه جنگ و تجهیزات توانمند شویم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان در این مسیر از هیچ نیرنگی دریغ نمی کنند اما ما سنگر اقتصاد، رفاه و معیشت مردم را رها نخواهیم کرد و با وحدت، انسجام، داشتن مردمی بزرگ و نگاه رشادت گونه رزمندگان این مسیر را ادامه می دهیم.

استاندار خراسان شمالی به نقشه های شوم آنان بعد از هشت سال جنگ نیز اشاره کرد و گفت: تحریم های اقتصادی سخت اعمال کردند، روز شمار گذاشتند که ملت خسته شده اند، مشکلات آنان را از پا در می آورد اما مردم و شهدای مدافع حرم بار دیگر مسوولیت پذیری خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی گمان می کردند که با جنگ چراغ انقلاب را خاموش می کنند ما هشت سال دفاع مقدس انقلاب را روشن تر کرد و نورش به جهان رسید.

استاندار خراسان شمالی: پیشکسوتان جنگ از بهترین‌های نظام هستند

امام بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس مدال افتخار ایران اسلامی هستند زیراکه نظام را سرافراز نگه داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: اگر دفاع مقدس نبود این آرامش و امنیت را نیز نداشتیم زیرا که دشمنان ما را در جبهه های جنگ شناختند و فهمیدند که ترسی از بمب و جنگ نظامی نداریم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه جبهه پایگاه صدور انقلاب به تمام عالم بود افزود: دشمنان تنها به توانمندی خود اتکا کرده بودند رهبر و مردم را نشناخه بودند.

استاندار خراسان شمالی: پیشکسوتان جنگ از بهترین‌های نظام هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: امروز از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در کشور تجلیل می شود که سهم این استان ۱۵ هزار نفر است.

امیر سرتیپ محمد نجاتی با بیان اینکه این استان سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: همچنین این استان هفت هزار و ۲۰۰ جانباز و ۴۰۱ نفر آزاده نیز دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار رزمنده از خراسان شمالی در جبهه های حضور داشتند گفت: دستاورد های دفاع مقدس بسیار ارزشمند است.

این آیین با حضور مسوولان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا در سالن اجتماعات ایثار بجنورد برگزار و از تعدادی از پیشکسوتان تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری