رئیس شورای تبلیغات بوشهر: واگذاری عرصه‌های مختلف به جوانان ضروری است


رئیس شورای تبلیغات بوشهر: واگذاری عرصه‌های مختلف به جوانان ضروری است

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به فرماندهی و مدیریت جوانان در جنگ تحمیلی، امروز هم باید با الگوگیری از دفاع مقدس، عرصه‌های مختلف را به جوانان واگذار و به آنها اعتماد کنیم.

حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مردمی بودن یکی از ارزش‌های دفاع مقدس است و مردم از خط مقدم جنگ تا پشت جبهه‌ها حضور پررنگ و فعال داشتند و نقش آفرینی کردند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت ارزش‌ها و سرمایه دفاع مقدس و معرفی این الگو، بیان کرد: باید اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در سیره شهدا پیدا و این الگوی ارزشمند را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به نسل جوان امروز عرضه کنیم.

جمالی اذعان کرد: هرچند افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید و ارزش‌ها در جامعه اسلامی هستند، اما مردم همچنان از خانواده شهدا و ایثارگران بخوبی قدرشناسی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مقاومت یکی دیگر از ارزش‌های دفاع مقدس است و نتیجه خون شهدا مقاومت، عزت و سرافرازی ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه امروز نیز مقاومت باید سرلوحه قرار گیرد، گفت: مقاومت ممکن است هزینه داشته باشد ولی هزینه آن به مراتب از سازش با دشمن خیلی کمتر است.

جمالی ولایتمداری و تبعیت از رهبری را از دیگر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و یادآور شد: مردم با یک اشاره امام خمینی (ره) به صحنه آمده و ایثارگری را وظیفه خود می‌دانستند.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیاری از جوانان ایرانی با سخن رهبری در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل