فرمانده سپاه مهاباد: خودباوری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است


فرمانده سپاه مهاباد: خودباوری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه مهاباد خودباوری و اعتماد به نفس را مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام صیانت کردند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی روز دوشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برای صیانت و حفاظت از نظام و خاک و مرز و بوم ایران اسلامی بود که رزمندگان اسلام با تعصب، غیرت و شجاعت خود توانستند با تمام توان از این مرز دفاع کنند.

وی اضافه کرد: جعبه سیاه هشت سال دفاع مقدس و ارزش و دستاوردهای آن باید برای همه بازگشایی و رمز پیروزی در این دوران تبیین شود.

فرمانده سپاه مهاباد افزود: قدرت دفاعی و امنیتی ما بر همگان روشن شده و اکنون هیچ ابر قدرتی در جهان فکر حمله به میهن اسلامی ما را در اذهان خود مرور نمی کند که این مهم از برکات دفاع مقدس و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه صنعت دفاعی به یک بلوغ واقعی رسیده، اظهار داشت: حساسیتی که دشمن نسبت به قدرت موشکی ما دارد به دلیل آن است که این قدرت را از دست ما خارج کند تا توان پاسخگویی به او را نداشته باشیم.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس که نمایش ایمان، غیرت، شجاعت و دلاورمردی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر بود را باید عقبه امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست.

در این مراسم از پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس مهاباد شامل نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، حفاظت و اطلاعات این شهرستان همزمان با آغاز گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب تجلیل شد.

قبل از شروع این مراسم حاضران به سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی گوش فرا دادند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟