معاون فرمانده انتظامی لرستان: ارزش‌های معنوی دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود


معاون فرمانده انتظامی لرستان: ارزش‌های معنوی دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان گفت: ارزش‌های معنوی دفاع مقدس باید در وجود اقشار مختلف جامعه نهادینه شود تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ حسین نجفی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اتکا به نیروی خداوند و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بود و امروز نیروهای ناجا نیز با پیروی از ولایت مطلقه فقیه توانسته اند در ایجاد امنیت و القای احساس آن بین مردم موفق عمل کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی، همه جانبه و تهاجمی عمل می‌کنند که باید برای مقابله با این توطئه، ارزش‌های معنوی دفاع مقدس در وجود آحاد جامعه نهادینه شود.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان حق زیادی نسبت به جامعه دارند که باید آن را به خوبی ادا کنیم تا ادامه دهنده راه و هدف این قشر فداکار باشیم.

سرهنگ نجفی گفت: کشورهای زیادی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران رژیم بعثی را همراهی و پشتیبانی کردند اما پیروزی افتخار انگیز ملت ایران حائز اهمیت بود و امروز مقاومت این مردم و خون پاک شهدا، الگویی برای مظلومان در برابر ظلم است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان افزود: رهبری حکیمانه امام راحل، رشادت، ایثار، غیرت و مردانگی رزمندگان از عوامل مهم خلق حماسه‌های دفاع مقدس است چراکه ایثار و مقاومت ۲ بال پیروزی و سربلندی یک ملت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟