اوحدی درگذشت مادر سردار شهید همت را تسلیت گفت


اوحدی درگذشت مادر سردار شهید همت را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت «حاجیه خانم نصرت همت» مادر گرامی سردار شهید «محمدابراهیم همت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از «ایثار»، در پیام سعید اوحدی که روز دوشنبه انتشار یافته، آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
وی افزود:‌ درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم نصرت همت» مادر گرامی سردار شهید «محمدابراهیم همت» از فرماندهان دلاور و ‌رشید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
اوحدی تصریح کرد:‌ ‌از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

حاجیه «نصرت همت» مادر شهید حاج محمد ابراهیم همت روز گذشته(یکشنبه) پس از ۳۷ سال دوری در ۹۱ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر سردار ابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) در دوران دفاع مقدس، فردا (سه‌شنبه) در گلزار شهیدان شهرضا به خاک سپرده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟