برگزاری مسابقه دوستانه «کریکت» میان مساجد و کلیساهای «لنکشایر»


برگزاری مسابقه دوستانه «کریکت» میان مساجد و کلیساهای «لنکشایر»

شورای مساجد و شورای کلیساها در «لنکشایر» انگلیس مسابقه دوستانه «کریکت» برای ایجاد پل ارتباطی و تحکیم پیوند میان جامعه مسلمانان و مسیحیان در انگلیس برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lancashiretelegraph»، شوراهای مساجد و کلیساها در «لنکشایر» انگلیس مسابقه دوستانه «کریکت» برای ایجاد پل ارتباطی و تحکیم پیوند میان جامعه مسلمانان و مسیحیان در انگلیس برگزار کردند.

این دو نهاد پیش از برگزاری این مسابقه دوستانه اعلام کرده بودند که همه پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این بازی رعایت خواهد شد.

«تام وولفورد» از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه در این باره گفت:بازیکنان بسیار خوشحال بودند که با وجود شرایطی که وجود دارد در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: پس از موفقیت در اولین مسابقه مساجد و کلیساهای لنکشایر که در تابستان گذشته برگزار شد هر دو تیم مشتاق بودند که رقابت ورزشی خود را تکرار کنند.

وولفورد همچنین گفت: "بازی دوستانه سال گذشته یکی از اتفاقات جالب توجه در فصل تابستان بود و من بسیار خوشحالم که با وجود همه مشکلاتی که امسال وجود دارد که مهم ترین آنها شیوع ویروس کرونا است ما دوباره توانستیم این مسابقه را برگزار کنیم.

اسقف «فیلیپ» که ریاست ستاد مقابله با ویروس کرونا را بر عهده دارد این اقدام را مورد ستابش قرار داد و گفت: با شیوع بیماری همه گیر کرونا تا همین چند وقت پیش امکان برگزاری مسابقات ورزشی وجود نداشت اما خوشبختانه مساجد و کلیساهای لنکشایر توانستند این مسابقه دوستانه را برگزار کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی