شانس زنده ماندن درختان قطور بلوار جمهوری پس از جابه جایی 50 درصد است


شانس زنده ماندن درختان قطور بلوار جمهوری پس از جابه جایی 50 درصد است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برنامه شهرداری برای اجرای زیرگذر بلوار جمهوری گفت: با ایجاد زیرگذر شمالی – جنوبی در این محدوده 310 درخت نیاز به جابه جایی دارند که 100 اصله از آنها قطور و مابقی معمولی هستند.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه تقاطع بلوار جمهوری اظهار کرد: اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه باعث ایجاد بار ترافیکی در محدوده بلوار جمهوری شده است.

وی ادامه داد: تعداد زیاد خودروها در برخی از ساعات روز به ویژه ساعات پایانی عصر باعث شده ترافیک میدان جمهوری تا میدان سپاه ادامه دار شود.

وی افزود: در شرایط موجود برای رفع ترافیک در این محدوده چاره ای جز بازکردن مسیر میدان جمهوری با ایجاد زیرگذر نداریم.

این مسئول توضیح داد: مشاور چندین طرح را برای بازگردن کردن گره ترافیکی میدان جمهوری پیشنهاد داده که در نهایت ایجاد زیرگذر در این میدان مورد تایید قرار گرفته است.

بضاعتی اضافه کرد: با ایجاد زیرگذر شمالی – جنوبی در این محدوده ۳۱۰ درخت نیاز به جابه جایی دارند که ۱۰۰ اصله از آنها قطور و مابقی معمولی هستند.

وی توضیح داد: هیچ مشکلی در جابه جایی درختان با قطر معمولی وجود ندارد ولی شانس اینکه درختان قطور پس از جابه جایی مجدداً به زندگی برگردند ۵۰ درصد است.

وی اضافه کرد: ایجاد زیرگذر در این میدان مصوبه شورا است و اینطور نبوده که عضو خاصی از شورای شهر پیگیر اجرای این پروژه باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»