نظرات کلوپ و لمپارد درباره اخراج کریستنسن


نظرات کلوپ و لمپارد درباره اخراج کریستنسن

بانک ورزش - سرمربیان چلسی و لیورپول پس از بازی شب گذشته در لیگ جزیره به صحبت درباره اخراج کریستنسن مدافع چلسی در نیمه اول پرداختند. به گزارش...

بانک ورزش - سرمربیان چلسی و لیورپول پس از بازی شب گذشته در لیگ جزیره به صحبت درباره اخراج کریستنسن مدافع چلسی در نیمه اول پرداختند.

به گزارش بانک ورزش، لیورپول در حالی در زمین چلسی با 2 گل پیروز شد که میزبان در اواخر نیمه اول مدافع میانی خود را به دلیل خطا روی مانه و اخراج مستقیم از دست داد تا روند بازی کاملا به سود لیورپول شود.

لمپارد پس از شکست چلسی با اشاره به اشتباه بزرگ کپا در صحنه گل دوم لیورپول، به رسانه ها گفت: من فکر می‌کنم اگر ما 10 نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم بیشتر از این‌ها در زمین حریف پیشروی کنیم. چون 10 نفره شدیم من نگران شیوه دفاع کردن‌مان در محوطه جریمه بودم. در نیمه اول کارمان در فاز دفاعی عالی بود اما بعد از اخراج کریستنسن، جریان بازی به کلی عوض شد. از نظر تعداد موقعیت‌های گلزنی در نیمه اول دو تیم برابر بودند. آن کارت قرمز اما روند مسابقه را عوض کرد. به نظر من داور هم‌ می‌‌توانست کارت قرمز بدهد هم می‌توانست ندهد. راستش را بخواهید خودم هم اول که دیدم داور به کریستنسن کارت زرد نشان داد تعجب کردم. البته اگر او در همان صحنه اول هم کارت قرمز نشان می‌داد فرقی نمی‌کرد و ما باید با آن کنار می‌آمدیم.

کلوپ هم درباره صحنه اخراج بازیکن چلسی اظهار داشت: من فقط از یک زاویه آن صحنه را تماشا کردم و دیدم که بازیکن حریف دستش را دور سادیو انداخته بود. به همین دلیل در آن لحظه فکر کردم که او اخراج می‌شود. بعد از بازی هم دیگر آن صحنه را ندیدم. به همین دلیل ممکن است شما یا افراد دیگری که آن صحنه را از زاویه‌ای متفاوت دیده‌اند، نظر دیگری داشته باشند. اما درباره اینکه اگر چلسی 11 نفره می‌ماند ما باز هم بازی را می‌بردیم یا نه باید بگویم که هیچ کسی نمی‌‌داند اگر چلسی اخراجی نمی‌داد چه اتفاقی می‌افتاد. از‌ آنجایی که گفتم بازی تیمم را در همان نیمه اول دوست داشتم، پس بله، ما در صورت 10 نفره نشدن چلسی هم می‌توانستیم بازی را ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی