درخواست منصوریان برای خرید 15 بازیکن جوان


درخواست منصوریان برای خرید 15 بازیکن جوان

بانک ورزش - سرمربی جدید تراکتور تبریز 10 تا 15 بازیکن جوان برای تیمش می‌خواهد. به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان به تازگی هدایت تراکتور...

بانک ورزش - سرمربی جدید تراکتور تبریز 10 تا 15 بازیکن جوان برای تیمش می‌خواهد.


به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان به تازگی هدایت تراکتور تبریز را برعهده گرفته می‌خواهد با حضور بازیکنان جوان و انتقال آنها به تیم‌های دیگر و کسب تجربه، از آنها در تیم سرخپوشن تبریزی استفاده شود.


منصوریان در این باره گفت: طبق این طرح باید بین 10 تا 15 بازیکن با استعداد و خیلی خوب را برای باشگاه خریداری‌کنیم و آنها به صورت قرضی در اختیار تیم‌های دیگر قرار بدهیم. با توجه به این که پشتوانه مالی و امکانات برای بازیکنان جوان از سوی مالک باشگاه فراهم است، دوست داریم این نکته را هم در نظر بگیریم. کاری است که باشگاه‌های بزرگ اروپایی انجام می‌دهند، آنها بازیکنان جوان و خوب را خریدار کرده و در اختیار باشگاه‌های دیگر قرار می‌دهند. وقتی هم که این بازیکنان آبدیده شوند آنها را به داخل باشگاه بازمی‌گردانند.


منصوریان همچنین با مسعود شجاعی کاپیتان تیمش به صحبت پرداخته و از خواسته تا ایده‌های کادرفنی را به بازیکنان جوان انتقال دهد. سرمربی تراکتور با اجازه از زنوزی، مالک تراکتور برنامه‌ریزی‌ها و خریدهایش را در تهران انجام می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)