رهبر انقلاب اسلامی: خطر تحریف دفاع مقدس جدی است


رهبر انقلاب اسلامی: خطر تحریف دفاع مقدس جدی است

تهران- ایرنا- رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه را که حقیقت است باید گفت، تاکید کردند: تحریف دفاع مقدس امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد.  

به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب اسلامی، صبح دوشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشتند: ما کِی می‌توانیم اهمیت و عظمت رزمندگان را درست تشخیص بدهیم؟ آن وقتی عظمت کار معلوم می‌شود که عظمت عرصه و میدان را بتوانیم تشخیص بدهیم.

ایشان خاطرنشان کردند: عظمت میدان یعنی تعریف دفاع مقدس. من در چند جمله کوتاه چرایی و چگونگی دفاع مقدس را امروز شرح می‌دهم. البته اینها مطالبی است که بارها گفتیم و گفتند لکن باید تکرار کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی یادآور شدند: باید آنچه را که حقیقت است گفت؛ تحریف امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد.

ایشان افزودند: کار بزرگ امام (ره) این بود که از اول حجم واقعی این کارزار را شناخت. از اول فهمید که این جنگ معنایش چیست. خیلی از ماها نمی‌دانستیم، نمی‌فهمیدیم. امام از اول فهمید این یک درگیری عادی بین دو همسایه نیست. دشمن را شناخت و فهمید که دشمن اصلی در این جنگ کیست و تشخیص داد که صدام یک ابزار است. امام سخنرانی می‌کرد درباره جنگ و می‌فرمود مثلا آمریکا از شوروی بدتر و شوروی از آمریکا بدتر انگلیس از هر دو بدتر یعنی شناخته بود که اینها عاملان اصلی و پشت صحنه جنگ هستند.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: ثانیا یک تشخیص حیاتی امام (ره) داد و آن این بود که این مسئله مهم را ملت ایران می‌تواند حل کند صرفا مسئله نیروهای مسلح نیست؛ این کار کار ملت ایران است. ملت باید بیاید وسط. همچنانی که ملت ایران انقلاب را به پیروزی رساند جنگ را هم باید ملت ایران به پیروزی برساند امام این را تشخیص داد و بر اساس آن عمل کرد. و این حرکت عظیم مردمی را بوجود آورد

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا