ملت ایران اسلامی با سلاح ایمان در برابر دشمن به پیروزی رسید


ملت ایران اسلامی با سلاح ایمان در برابر دشمن به پیروزی رسید

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: ملت مسلمان و رزمندگان سلحشور ما در هشت سال دفاع مقدس باسلاح ایمان توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی برسند و حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در آیین زنگ مقاومت در مدرسه راهنمایی زینب کبری (س) با حضور جمعی از مسوولان و دانش آموزان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد شهدا، افزود: این هفته یادآور روزهایی است که در سال ۵۹ دشمنان قسم خورده از چندین جبهه به مرزهای جمهوری اسلامی حمله کردند.

وی اظهارداشت: ۳۱ شهریور ماه روز مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی است زیرا کسانی که این روزها را خلق کردند با توکل بر خدا و لبیک به فرمان امامشان در جبهه ها حضوریافتند و اکنون در بین ما نیستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تقدیم ۲۳۰ هزار شهید، ۵۵۰ هزار جانباز و بیش از یک میلیون رزمنده برای دفاع از کیان ایران اسلامی یادآور حماسه ای بزرگ و ماندگار است و امروز ما افتخار می کنیم که بازماندگان شهدایی هستیم که انقلاب ما را بیمه کردند و عزت و سربلندی و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند.

تاتار افزود: ۳۱ شهریورماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند اما ایستادگی ملت و رزمندگان توانست نقشه های شوم دشمن را با شکست مواجه کند و امروز به برکت خون شهدا و حضور جوانان شاهد درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه های مختلف هستیم.

ملت ایران اسلامی با سلاح ایمان در برابر دشمن به پیروزی رسید

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.
این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!