80 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ماکو اجرا می‌شود


80 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ماکو اجرا می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه ماکو گفت: 80 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی طی هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.  

سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار مجازی جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در اولین روز از این هفته پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مددجویی و دبستان ابتدایی معراج در دومین روز از این هفته افتتاح خواهد شد، افزود: در این روز نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات سه گانه نیروهای مسلح منطقه آزاد ماکو در رشته دو ۸۰۰ متری، حمل اجسام سنگین، تیراندازی با تفنگ بادی در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با این هفته تجلیل از تولیدکنندگان ماسک در شهرستان و بازدید از واحدهای تولیدی پیگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه ماکو عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از رزمندگان اهل سنت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال جاری در این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: اعزام تیم‌های پزشکی و دامپزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان، توزیع بسته های حمایتی و تحصیلی برای دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان از سوی سپاه ماکو اجرا خواهد شد.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

هفته دفاع مقدس از امروز شروع شده و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش