عرضه برنامه Samsung Health برای تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگ


عرضه برنامه Samsung Health برای تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگ

گجت نیوز تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگ موفق به دریافت برنامه Samsung Health شدند. در ادامه با قابلیت‌های این دستیار سلامت سامسونگ آشنا خواهیم شد. شرکت سامسونگ به تازگی برنامه دستیار سلامت Samsung Health را برای تلویزیون های هوشمند 2020 خود عرضه کرد. قابلیت‌های این برنامه که پیش از این در گوشی‌ها و ساعت های هوشمند در... نوشته عرضه برنامه...

تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۰ سامسونگ موفق به دریافت برنامه Samsung Health شدند. در ادامه با قابلیت‌های این دستیار سلامت سامسونگ آشنا خواهیم شد.

شرکت سامسونگ به تازگی برنامه دستیار سلامت Samsung Health را برای تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۰ خود عرضه کرد. قابلیت‌های این برنامه که پیش از این در گوشی‌ها و ساعت های هوشمند در دسترس کاربران بود از حالا برای کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ هم قابل همگام‌سازی و استفاده است.

آشنایی با برنامه Samsung Health

عرضه برنامه Samsung Health برای تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگعرضه برنامه Samsung Health برای تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگ

برنامه Samsung Health در تلویزیون های هوشمند این ویژگی را دارد تا هر کدام از اعضای خانواده بتواند حساب کاربری مخصوص به خود را داشته باشد و چالشی جذاب و سالم در میان اعضای خانواده در جهت ایجاد انگیزه برای فعالیت و تمرین بیشتر شکل بگیرد.

با همگام‌سازی اطلاعات برنامه Samsung Health در گوشی‌ها و ساعت های هوشمند می‌توانید هر شب پیش از این که به خواب بروید اطلاعات کلی از میزان فعالیت روزانه‌تان به دست بیاورید و برای انجام فعالیت بیشتر در روز بعد برنامه‌ریزی کنید.

برنامه Samsung Health با هر بار روشن کردن تلویزیون یک یادآوری برای انجام تمرینات روزانه برای کاربر ارسال می‌کند تا از برنامه تعیین شده عقب نماند.

ووجین لی، معاون خدمات تجاری سامسونگ الکترونیکس در مورد اهداف این شرکت از اضافه کردن برنامه Samsung Health به تلویزیون های هوشمند می‌گوید:

مهم‌ترین هدف ایجاد انگیزه در کاربران‌مان است تا به سمت زندگی سالم‌تر پیش روند. اضافه شدن این برنامه به تلویزیون های هوشمند سامسونگ کمک می‌کند تا آنها در تمام سیستم عامل‌ها و دستگاه‌ها این انگیزه را داشته باشند.

معاون خدمات تجاری شرکت سامسونگ در مورد این برنامه می‌گوید برای این کار یک پلتفرم کاربر محور و همه‌جانبه ایجاد شد تا تمامی تمرینات مربوط به سلامت روان و تناسب اندام در اختیار کاربران قرار بگیرد. ما امیدواریم که راه‌اندازی برنامه Samsung Health موجب شود تا کاربران سلامت جسم و روان خود را در اولویت قرار دهند.

در دوران کنونی که لازم است تا برای سلامتی بیشتر خود و خانواده‌مان ساعات بیشتری را در خانه‌ بمانیم، انجام تمرینات ورزشی در خانه‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است، با ورود برنامه Samsung Health به تلویزیون های هوشمند فعالیت‌هایی مثل تمرینات فیتنس، مدیتیشن و مراقبه در خانه‌ها به شکلی راحت و بدون دردسر انجام می‌شود.

سامسونگ با همکاری برندهای مطرح و فعال در زمینه تمرینات فیتنس و مدیتیشن بیش از ۲۵۰ فیلم آموزشی در زمانی نزدیک به ۵ هزار ساعت در قالب برنامه Samsung Health برای کاربران تلویزیون های هوشمند آماده و تهیه کرده است.

در واقع با این که بسیاری از مردم در سرتاسر جهان ساعات بیشتری را در خانه‌ها می‌گذرانند اما از انجام تمرینات و فعالیت‌های ورزشی و توجه به تناسب اندام غافل نشده‌اند.

در تحقیقی که به تازگی و پس از دوران شیوع بیماری صورت گرفته، بیش از ۸۵ درصد از افراد به انجام فعالیت‌های ورزشی در طول دوران قرنطینه اذعان داشته‌اند و ۵۱ درصد از آنها نیز تمرینات خانگی و انجام فعالیت‌های ورزشی در خانه‌ را ترجیح می‌دهند.

در تحقیقی دیگر که به تازگی انجام شده، بیش از ۶۰ درصد جوانان انگلیسی گفته‌اند که به دنبال تمرینات و راهکارهایی برای تقویت سلامت روان خود هستند.

ورود برنامه Samsung Health به تلویزیون های هوشمند ضمن ایجاد انگیزه، انجام تمرینات را آسان‌تر می‌کند و موجب می‌شود تا این تمرینات به شکلی علمی و کاملا حساب شده پیش رود.

در ادامه با سه برند برجسته‌ای که در زمینه ارائه خدمات تناسب اندام و سلامت روان فعالیت می‌کنند، آشنا می‌شویم. محتواها و خدمات این سه برند در قالب Samsung Health برای کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ قابل دسترس و ارائه است.

Calm؛ ساختن جهان شادتر و سالم‌تر

سامسونگ سال گذشته همکاری خود را با اپلیکیشن Calm که یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌های آموزش و راهنمای مدیتیشن است، آغاز کرد. در نتیجه این همکاری، خدمات برنامه Calm در اپلیکیشن Samsung Health ادغام شد تا کاربران برنامه دستیار سلامت سامسونگ، علاوه بر قابلیت‌هایی همچون رهگیری فعالیت‌های بدنی، نظارت بر میزان کالری دریافتی در طول روز، نظارت بر میزان خواب و… که به تناسب اندام کاربران نظارت دارد، برای داشتن ذهنی آرام و به دور از استرس، یک مربی هوشمند و آگاه نیز در گوشی هوشمند خود داشته باشند.

این برنامه شامل مجموعه‌ای از ویدئوها، موسیقی‌ها، تمرینات و محتواهای متنوعی است که به منظور آرامش ذهنی کاربران ارائه می‌شود. کاربران تلویزیون های هوشمند می‌توانند به کمک این برنامه تمرینات روزانه مدیتیشن و مراقبه خود را به شکلی منظم و دقیق پیگیری کنند. متناسب با نوع آشنایی کاربران با تمرینات مدیتیشن برنامه‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. به طور مثال برای مبتدیان در ابتدا یک برنامه ۷ روزه و برای کاربران حرفه‌ای نیز برنامه‌ای ۲۱ روزه طراحی شده تا کاربران با انجام هر روزه این تمرینات آرامش روانی و ذهنی را تجربه کنند.

تمرینات این برنامه با صدای آرامش بخش و شنیدنی شخصیت‌های مشهوری همچون متئو مک‌کاناهی (بازیگر)، استیون فرای (کمدین و مجری انگلیسی)، لیونا لوئیس (خواننده) ضبط شده و برای کاربران پخش می‌شود.

قابلیت‌های برنامه Calm به‌ گونه‌ای است که تمامی اعضای خانواده می‌توانند از آن بهره ببرند حتی کودکان که بخش ویژه و مخصوص به خود را دارند. در بخش Kids نیز محتواهایی مثل لالایی‌ها و موسیقی آرام برای خواب راحت‌تر کودکان آماده شده است.

Fitplan ؛ بهترینِ خودت باش

Fitplan یکی از برنامه‌های محبوب در زمینه فیتنس است که با همکاری مربیان ورزشی برجسته کلاس جهانی تمرینات و متدهای جدید تناسب اندام و سلامتی را در اختیار کاربران می‌گذارد. به کمک این برنامه کاربران می‌توانند فیزیک ایده‌آل خود را بشناسند و برای رسیدن به آن با انجام تمرینات متنوع تلاش کنند.

کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ از طریق برنامه Fitplan می‌توانند به ۶ برنامه تمرینی و ۵۰ کلاسی که توسط مربیان صاحب‌نام فیتنس جهان ارائه می‌شود به طور رایگان دسترسی داشته باشند. از طریق این برنامه کاربران می‌توانند برای خود اهداف هفتگی تعیین کنند و هر روز بر مسیر پیشرفت و نحوه رسیدن به این اهداف نظارت و کنترل داشته باشند. همچنین از طریق بخش form check می توانید از درستی انجام تمرینات مطمئن شوید.

Jillian Michaels؛ کلید زندگی سالم‌تر

جیلیان مایکلز مربی مشهور فیتنس و تناسب‌اندام و همینطور نویسنده و شخصیت تلویزیونی آمریکاست. اپلیکیشن جیلیان مایکلز تمرینات روزانه تعاملی را در سطح‌های گوناگون و درجه‌های متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با حضور برنامه Samsung Health در تلویزیون های هوشمند سامسونگ کاربران از این پس می‌توانند به برنامه ۲۸ روزه تمرینات فیتنس در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسترسی داشته باشند.

برای کاربرانی که زمان زیادی در اختیار ندارند و می‌خواهند این تمرینات را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند برنامه‌های تمرینی ۷ دقیقه‌ای طراحی شده تا بتوانند اهداف مدنظر خود برای رسیدن به بدنی ایده‌آل و متناسب را پیگیری کنند.

با حضور بیشتر در خانه انجام تمرینات مربوط به تناسب اندام و سلامت روان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. همکاری مشترک تلویزیون های هوشمند سامسونگ با برندهای پیشرو فیتنس و مدیتیشن این فرصت را برای همه فراهم کرده تا در کمترین زمان و بدون نیاز به مکان و مربی خاص تمرینات مربوطه را انجام دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش