شکست تیم فوتبال شهرداری آستارا از پاس همدان


شکست تیم فوتبال شهرداری آستارا از پاس همدان

آستارا - ایرنا - مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری این شهر در دور رفت از مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته‌ دوم کشور، با نتیجه یک بر صفر از پاس همدان شکست خورد.

شاهین شربیانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دیدار به دلیل نبود سیستم روشنایی در ورزشگاه وحدت آستارا، ساعت ۱۹ دیشب در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و پاس همدان با تک گل خود در نیمه نخست، پیروز شد.

وی بیان کرد: گل تیم پاس همدان را حمید حیدری در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند و بازی برگشت این دو تیم برای تعیین سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول در روز هفتم مهرماه در ورزشگاه حاجی بابایی همدان برگزار خواهد شد و پیش از این صعود تیم های چوکا تالش و استقلال ملاثانی اهواز به لیگ دسته اول قطعی شده بود.

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد و تیم شهرداری آستارا در این مسابقات ۱۵ برد، پنج باخت و هفت مساوی کسب کرده و با ۵۲ امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گرفته است.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟