بلاتکلیفی یک ساله هیات هاکی کرمانشاه


بلاتکلیفی یک ساله هیات هاکی کرمانشاه

دوره چهارساله ریاست جواد رضایی تبار در هیات هاکی کرمانشاه پاییز سال گذشته به پایان رسید.

هرچند مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات باید از چند ماه قبل چیده می‌شد تا انتخابات به محض اتمام دوره چهار ساله ریاست برگزار می‌شد، اما این کار انجام نشده بود و در نهایت فدراسیون حکم سرپرستی سه ماهه هیات هاکی کرمانشاه را به نام جواد رضایی تبار امضاء کرد تا فعالیت رئیس سابق هیات در راس هاکی کرمانشاه همچنان ادامه داشته باشد.

از آن زمان تاکنون فدراسیون هاکی برای دو دوره سه ماهه دیگر هم جواد رضایی تبار را به عنوان سرپرست هیات هاکی کرمانشاه منصوب کرده، اما با اینحال هنوز زمانی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات تعیین نشده است.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به چرایی بلاتکلیفی یکساله هیات هاکی و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی آن به ایسنا گفت: تاکنون دو مرحله برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هاکی کرمانشاه اقدام کرده و از کاندیداها ثبت نام بعمل آوردیم.

وی تصریح کرد: مرتبه اولی که ثبت نام را انجام دادیم، آقای جواد رضایی تبار تنها کاندیدایی بود که ثبت نام کرد و از آنجایی که ایشان بازنشسته است و مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود، امکان برگزاری انتخابات فراهم نشد و از سوی دیگر به شیوع بیماری کرونا برخوردیم که مانع از فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع شد.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در ماه اخیر هم دوباره ثبت نام از کاندیداها را آغاز کردیم و با طی مراحل قانونی اسامی سه کاندیدا را به فدراسیون ارسال کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز مهیای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات هاکی استان است و فقط منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی فدراسیون هستیم.

عزیزی به تلاش های چهارساله جواد رضایی تبار در هیات هاکی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: حدود 95 درصد از جامعه هاکی کرمانشاه مشتاق به ماندن ایشان در راس هیات هاکی استان هستند، اما متاسفانه امکان ادامه فعالیت این پیشکسوت ورزشی در هیات هاکی فراهم نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !